7 Haziran 2015 Pazar

Plaka ve ruhsat işleri

    Plaka ve ruhsat işini hallettim şükür..
Emniyete gitmeden önce yakındaki sigorta şirketine gerekli belgeleri hazırlattım 17tl verdim helali hoş olsun.
 
  Emniyete gidince sanırım 178tl civarında bir ödeme yaptım.13tl de plakaya verdim.Koşa koşa montajladım.

  Ruhsat içinde ertesi gün gittim aldım ve trafik tescil evrakını vermek için vatandaki vergi dairesine gittim,56tl de ilk vergisini verip 5dakkada hallettik işleri.
 
  Geçenlerde Yamaha riding academy de seviye 1 eğitimine katılmamdan sonra birçok korkumdan uzaklaşmış oldum.
Birkere frenlemeyi öğrendim,nasıl durucam vs diye düşünürdüm neden araba gibi durmuyor diyordum ama gördümki arabadan dha iyi duruyormuş.
  
Nereye bakarsan oraya gidiyormuş gerçekten bu meret.Bakışlar çok önemli,aynı noktaya uzun süre bakmamak lazım onu gördüm.

Birkaç gündür boş bir yolda pratik yapıyorum,epey bir gelişme gördüm kendimde,fakat trafik tecrübesi çok ayrı,panik fren vs dha çok fırın ekmek lazım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder